طراحی سایت

کار ما فعالیت در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایتها می باشد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی

ا پیشرفت اینترنت و نیاز به آنلاین شدن کسب وکار ها ، میل مردم نیز به تفریحات آنلاین بسیار زیاد شده است . به همین منظور امروزه باشگاه های ورزشی نیز باید به فکر طراحی سایت متناسب با باشگاه خود باشند تا بتوانند به مشتریان خود سرویس و خدمات متناسب را ارائه دهند . در ادامه همراه با سارین وب باشید تا شما را با روند طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی آشنا کنیم .

تمایل به ورزش و تندرستی در جوامع مختلف ، ازجمله سنت های پسندیده و خوب است که مردمان به آن توجه ویژه دارند . باتوجه به اینکه تعداد جستجو افراد در موتورهای جستجو بسیار بالاست و همیشه به دنبال یادگیری هستند ، پس نمیتوان ورزش و باشگاه های ورزشی را از این امر مستثنی دانست !

شاید بپرسید چرا ؟ دلیل واضحی دارد !

باشگاه های ورزشی ، با طراحی سایت و ارائه محتوای مفید به کاربران خود میتوانند بستری کاربردی را ایجاد کنند تا علاوه بر ارائه اطلاعات موضوعی درباره رشته های ورزشی و مرتبط با خدمات باشگاه خود ، اقدام به عضو گیری جدید هم انجام دهند !
شما در یک وب سایت ورزشی به دلیل تنوع رشته های ورزشی میتوانید بخشهای مختلف و سرویس های مختلفی را ارئه نمایید تا در نهایت بتوانید بازدید کنندگان بسیار زیادی را جذب نمایید. بازدید کنندگانی که در نهایت به مشتریان باشگاه ورزشی شما تبدیل خواهند شد.
در ابتدا  میتوانید خود و باشگاه ورزشی را به خوبی معرفی نمایید و با قرار دادن شماره های تماس و آدرس دقیق خود افراد و بازدید کنندگان آنلاین را دعوت نمایید تا از محل باشگاه شما بازدید به عمل بیاورند. همچنین با طراحی سایت مناسب و البته  طراحی صفحه ای به نام درباره ما در مورد گواهینامه ها و مدارکی که شما در طول دوران ورزشی خود اخذ نموده اید اطلاعاتی را به بازدید کنندگان خود ارائه نمایید. در این صفحات میتوانید در مورد دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارید هم صحبت نمایید تا مشتریان شما آگاه شوند که شما در این زمینه بسیار حرفه ای عمل مینمایید.


مربیان و اساتیدی که هم اکنون با باشگاه ورزشی شما در حال همکاری میباشند با اطلاعاتی که لازم است تا مشتریان از آنها آگاهی داشته باشند را هم میتوانید در یک صفحه جداگانه قرار دهید. این صفحه میتواند به دادن دید حرفه ای بودن به کاربرانتان کمک بسیار زیاد و شایانی نمایند. همچنین در مورد برنامه های زمان بندی باشگاه ورزشی و ساعات کاری و سانس زنانه و مردانه نیز میتوانید اطلاعات جامعی را به افراد آنلاین در وب سایت بدهید.

در نهایت حتی مشتریان حال حاضر و کاربران آنلاین وب سایت که برای اولین بار در حال مشاهده وب سایت شما میباشند را تشویق نمایید تا هزینه های باشگاه را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و از تخفیف های ویژه ای برای همین کار برخوردار گردند. این کار باعث میگردد تا افراد به راحتی بتوانند شما و باشگاه ورزشیتان را به دیگران معرفی نمایند. این کار مطمئنا باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت و در نهایت افزایش سود شما در باشگاه ورزشی خواهد شد.
همچنین برای جذب بازدید کنندگان بیشتر پیشنهاد ویژه ای هم برای شما خواهیم داشت. به این صورت که میتوانید در قالب مقاله و صفحات آموزشی در رابطه با رشته های ورزشی که حتی در باشگاه ورزشی شما هم سرویس های آن ورزش ارائه نمیشود هم اطلاعات جامعی را به بازدید کنندگان وب سایت خود بدهید. با این کار آنها به وب سایت شما وفادار خواهند ماند و شما را به راحتی به دیگران معرفی خواهند نمود. همچنین به دلیل وجود متن های بسیار زیاد در وب سایت رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گر مانند گوگل افزایش پیدا خواهد نمود و در فضای اینترنت بیشتر و بهتر نسبت به رقبایتان دیده خواهید شد.

چه خدماتی در طراحی سایت برای باشگاه های ورزشی به صورت پیشفرض وجود داره ؟

معرفی تجهیزات و امکانات باشگاه
معرفی دوره های ورزشی
معرفی مربیان به همراه سوابق و خدمات و بیوگرافی
ثبت ساعات حضور مربیان و ارتباط با آنها و گرفتن برنامه های لازمه برای رشته ورزشی مورد نظر
سیستم ثبت نام آنلاین
 پرداخت شهریه به صورت آنلاین

اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید و به فکر طراحی سایت هستید ، کارشناسان سارین شما را در این زمینه یاری میکنند . برای مشاوره ، میتوانید از شماره تلفن های بالای سایت استفاده کنید .

طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید . با سارین وب / وب دردستان شماست...

 

منبع:طراحی سایت

۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میترا محمدبیگی

آدام کلارک درباره رنک بالاتر وبسایت ها میگوید + فاکتور های مهم برای گرفتن رنک بالاتر - قسمت چهارم

با چهارمین قسمت از سئو 2017 از طراحی سایتسارین وب در خدمت شما هستیم . در دو قسمت قبلی به شرح کامل فاکتور های مهم در سئو اشاره کردیم . توصیه میکنیم قبل از مطالعه این بخش ، سه قسمت قبلی را مطالعه کرده باشید :

 

1 - نکات سئو در سال 2017 را از زبان آدام کلارک یاد بگیرید ! - قسمت اول

2 - نکات سئو در 2017 از زبان آدام کلارک - قسمت دوم

3 - سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم

 

اما در این قسمت میخواهیم ببنیم چه فاکتور هایی هستند که کمک به رنک سایت شما در طراحی سایت میکنند ؟ و چه فاکتور هایی در گرفتن رنک بالاتر موثر هستند ؟

گوگل برای اینکه وبسایتی را درنتایج بالاتر از بقیه نشان دهد ، حدود 200 فاکتور را در نظر میگیرد ! حالا فکر میکنید اما مهم ترین فاکتور هایی که به کار میبرد :

چند سایت به شما لینک شده؟

چقدر از شبکه های اجتماعی لینک دارید؟

چند نفر شما را توصیه کرده اند در شبکه های اجتماعی؟

چقدر مطالب صفحات شما مرتبط است؟

عمر سایت شما چقدر است ؟ و…

در زیر سه مشخصه مهم برای بهتر ظاهر شدن در نتایج را بررسی میکنیم :

Trust:  اگر سایت شما دارای محتوای با کیفیت و بک لینک از سایت های معتبر است احتمال اینکه سایت شما جزو منابع قابل اعتماد قرار گیرید بالاست و همچنین احتمال اینکه در نتایج در رتبه های بالاتری دیده شود.

Authority: قبلا محبوب ترین استراتژی سئو بوده و همچنان قدرتمند است .  آتوریتی قدرت کلی سایت شما در بازار را نشان می دهد . آتوریتی می گوید شما در کجای بازی قرار گرفته اید برای مثال اگر سایت شما در شبکه های اجتمای دارای هزار فالوور و بک لینک است و رقیب شما دارای 50 فالوور و بک لینک در شبکه های اجتماعی است احتمالا شما رنک بالاتری دریافت می کنید.

Relevance: گوگل به ارتباطات متنی سایت شما توجه می کند و رنکینگ بالاتری در نظر می گیرد این در واقع نشان می دهد چرا یک تیچ مارکت یا نیش مارکت گاهی در رنک بالاتری قرار می گیرد منظرو ما در کسب و کارهای محلی است که تنها روی یک موضوع به خصوصی فعالیت می کنند این سایت های معمولا از وی کی پدیا نیز بالاتر ظاهر می شوند. از این تکنیک ها در سئو On-page می توان استفاده کرد شما می توانید با تمرکز بر روی لینک سازی از سایت های مرتبط رنک بالاتری دریافت کنید. افزایش مرتبط کردن لینک ها استراتژی قدرتمندی است که جایگاه های رقابتی می تواند شما را موفق کند.

 
اما در ادامه لیست کوتاهی از قوی ترین فاکتورهایی که می تواند در نتایج بالاتری ظاهر کند :

کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه

کلمات کلیدی در لینک سازی داخلی

سیگنال هایی که کاربران می دهند مانند Bounce rate- CTR- Time on site و …

قدرتمند بودن دامنه سایت به لحاظ تعداد لینک و آتوریتی

حجم جستجویی هایی که با نام دامنه انجام می شود

مجموع تعداد بک لینک ها

مجموع تعداد سایت های منحصر به فردی که به سایت شما لینک زده اند

فعالیت در شبکه گوگل پلاس

فعالیت در شبکه اجتماعی فیس بوگ

 
چگونه از اپدیت های گوگل جلوتر باشیم ؟

گوگل هر چند وقت آپدیت جدیدی ارائه می دهد و تاثیر زیادی بر روی کسب و کارها و صنایع مختلف می گذارد برای اینکه اخطار نگیرید و پنالتی نشوید خیلی مهم است که به روز باشید خوشبختانه چند  منبع ارزشمند مانند seroundtable و بلگ Moz وجود دارند که می توانید از طریق آن ها به اطلاعات مربوط به آپدیت های گوگل و آخرین مقالات و اخبار دسترسی داشته باشید.


http://www.seroundtable.com/category/google-updates


 نویسنده این کتاب بارها به سایت Moz در نوشته ها اشاره می کند و دلیل آن هم دارای بودن آتوریتی بسیار بالای این سایت واهمیت آن است.

https://moz.com/blog

امیدواریم این قسمت از مطلب نیز مورد پسند شما قرار گرفته باشد .

برای طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت با تیم سارین وب تماس بگیرید.

۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میترا محمدبیگی